Fakturaene kommer nå digitalt

Hei alle sammen!
Vi har i "all-tid" benyttet oss av regnskapskontoret til å sende ut fakturaer, samtidig som vi har manuelle oversikter over hvem som er medlemmer. Disse løsningene har vært kostbare, lite robuste og vanskelig å holde oppdatert. Styret har derfor besluttet å benytte en digital løsning gjennom Sparebank1 for å håndtere utsendelser av fakturaer og innbetalinger og ha oversikt over hvem som er medlemmer.

Styret har vasket medlemsregisteret og håper vi har fått et oppdatert register. Hvis det er noen feil i grunnlaget som vi bruker for å sende ut fakturaer, så beklager vi dette. Hvis det er noen som feilaktig får faktura, send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. , så skal vi rette opp.

Dere har ennå ikke fått faktura for medlemsskap i Norefjell Hytteeierforening eller vann fra Seterbekken for 2016. Fakturaene vil bli sendt ut ila de nærmeste dagene.

I forbindelse med utsendelse av fakturaer for 2016 og fremtidige fakturaer er det noe nye rutiner som dere må merke dere:
1) alle fakturaer blir mvf fra 2016 sendt ut pr mail
2) det vil bli sendt ut fakturaer for hvert halvår for hhv medlemskap i NHF og vann fra Seterbekken.

3) Har man meldt seg ut etter hhv 31.03 og 30.9 i de aktuelle året, får man faktura for hhv 1. halvår og 2. halvår
4) alle merknader til fakturaer sendes til mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. . Henvendelser om fakturaer på andre måter blir ikke nødvendigvis ikke besvart
5) alle ut og innmeldinger i NHF / Seterbekken må sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. . Henvendelser om inn- og utmeldinger på andre måter blir ikke nødvendigvis ikke besvart.

Styret håper at den nye løsningen vil bli billigere og bedre for alle medlemmene.