Generellt

Frakobling Seterbekken vannverk

Informasjon til de som skal koble seg på NVA (offentlig Vann og Avløp) og koble seg fra Seterbekken vannverk (tilhørende Norefjell hytteeier forening).

Når man skal koble seg fra Seterbekken vannverk må dette gjøres korrekt og kontrolleres av rørlegger Ole Anton Jokerud. Dette for at det ikke skal forekomme lekkasjer på anlegget og skape vannproblemer for de resterende abonnentene.

Man må også sende en mail til Norefjell hytteeier forening å gi beskjed om dato for frakobling, dette for å unngå å motta faktura. Vi har dessverre ingen annen måte å vite om noen har koblet seg av, enn at abonnenten selv gir beskjed.

• alle skal koble seg fra stikkledningene til Seterbekken vannverk, ikke bare blende den vannledningen som kommer inn til sin hytte
  • frakoblingen fra stikkledningene skal gjøre av autorisert rørlegger
  • dokumentasjon fra autorisert rørlegger skal sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Hvis det er noen som ikke vet hvor man er koblet til stikkledningene, vennligst ta kontakt med Ole Anton Jokerud.

Hvis det er noen uklarheter til hvordan man skal forholde seg, vennligst send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Som hytteeier forening ønsker vi å jobbe for et hyggelig hytteliv på fjellet, og håper derfor de som kobler fra Seterbekken fortsatt ønsker å være medlemmer av Norefjell hytteeier forening.

Å være medlem i en hytte forening skaper samhold. Vi jobber med sosiale og hyggelige tiltak på Norehammeren som vi ønsker å fortsette med i fellesskap med alle hytter på området. I tillegg har vi en felles plattform for informasjon både fra hytteeier forening og fra medlemmene, som mange setter pris på.